środa, 16 stycznia 2013

Kcynio dziękujemy!

Kamila jest już po spotkaniu z mieszkańcami Kcyni!

- Było cudownie- to pierwsze słowa, które usłyszałam, gdy Kamila odebrała telefon.

Z relacji Kamili wiemy, że nie odbyło się bez autografów, wspólnych zdjęć a nawet prośby o udostępnienie numeru telefonu...;-)

- Nie sądziłam, że będzie tyle osób. Wszyscy byli bardzo życzliwi
- wspominała szczęśliwa. - Poczułam się jakbym zawsze tam była i od zawsze wszystkich znała. Aż łezka w oku się zakręciła , kiedy siedząc na spotkaniu, naglę pomyślałam o tych wspaniałych chwilach, które spędziłam w Kcyni i Królikowie. Cudownie jest wrócić w te miejsca i mieć poczucie, że mimo upływu lat- nie zmienia się coś bardzo ważnego- czyli ludzie którzy nas otaczają.
Serdecznie wszystkim którzy poświęci swój czas i przyszli na spotkanie DZIĘKUJĘ-
mówiła.

Te podziękowania w imieniu KAMILI na Wasze ręce drodzy KCYNIANIE składamy!

Z pewnością dzisiejsze spotkanie, miła atmosfera oraz wspaniała organizacja , jak również Wasze wielkie zaangażowanie- na długo pozostanie w pamięci Naszej Miss.

Kcynio- MY (irlandzka polonia) również - DZIĘKUJEMY!!!!

Bądźcie z nami!

A już wkrótce fotorelacja z dzisiejszego spotkania...

m.m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz